Gamla vanliga helg!!

Låter trist!!
Men, det kan man ju säga att det är.
När varken kroppen lr huvudet har några ideer på nått skoj "annorlunda".
Utan man bara sitter & gör ingenting!
Vi har iaf promenerat. Tyvärr har halkan kommit... Usch! Man spänner sej. Inge kul alls.
Håller mentalt på att ställa in mej på "att komma igen med träning & mat".
Behövs inte mycket för att man ska tappa det.
Men, det är bara att börja om!!
 
Lördag,
Sandra kom hit & utförde en massage.
Sen åkte vi upp till Cilla.
Jag skulle få ett paket, fr mina älskade barn.
Jag fick en advents-kalender med en jätte fin bild av mina barn på.
Så himla fint.
Tack, Älskar ER!
Fick träffa en kille oxå ;)
Sen en sväng på hallen och kolla, de var vollyboll-tunering.
 
Söndag,
En super trist dag!
Min kära ska åka igen. Å vi blir på var sitt håll, med våra känslor.
Men nu tittar solen fram, så då passar jag väl på att gå ut, & hoppas glädjen & energin återkommer!!
Ta fram all positiv energi.
Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0