Full måne

Ikväll är det fullmåne!
Tyvärr missar jag den, för himlen är full av moln ist!!
Trist.
Det är nått speciellt när månen lyser för fullt.
Helt klart har den ju nått extra. Den är inte bara tjusig, utan den påverkar hela universum.
När vattnet förflyttar sig metervis...
Undra vad, och hur mycket vi människor verkligen påverkas av månen. Jag vet inte.
Hoppas & önskar, att vädret är bättre nästa fullmåne.
Vill njuta av skenet!
 

Den här dagen har varit lite "tung"!
Jag har varit trött, och inte haft samma "go".
Men jag förstår varför, och har accepterat det.
Och har tagit det lugnare!
 
Men det jag gjort idag, är jag nöjd med.
Och så blir det!
Nattinatt.
 


Väder-omslag har det blivit.
Det är väldigt "fuktigt", så det känns mycket kallare, än vad det är. (ca. - 6 ikväll).
Och små lätta snöflingor dimper ner.
Det är ju förvinter, så det är väl bara att gilla läget,
för snön ska ju komma, även kylan!
Imorgon får man se, vad vädret bjuder på!!
Sov Sött. Dröm Sött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0