En torsdag i november

Har inte hänt så mycket idag, så jag har inte så värst mycket att informera om!
Klev upp 6 för att meditera, känns jätte bra.
Morgonkaffe till nyheterna.
En skön prommis. Halkan borta idag, toppen.
Å så min goda havregrynsgröt, med plommon, russin, äppelmos & yogurt!
(mumma för tandlösa rävar).
 
Kila iväg till gymmet.
PW + lite löpning (jobbigt).
Körde lite styrka, å så en stund på "vibben".
Träffa Sofie <3
Prata med Kicki oxå.
Sen "nava" jag hem.
Lunch.
Men sen har jag inte gjort så mycket mera!!
Data & TV-tid.
Jo, jag satt en stund på eftermiddan och mediterade, det kändes avkopplande & mysigt.
Såg på Revenge ikväll, ganska bra serie. Spännande.
Å så har Cilla namnsdag, "Grattis" <3
 
Tackar för denna dag
och önskar mej
en god natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0