Efter sol kommer...

Härliga Måndag, 12 november!
Är ännu kvar i Uppsala.
Fick kaffe på sängen, vid 07. Solen skiner & det känns bra...
Satt en stund & mediterade.
Tar det lugnt, har ännu känning av förkylningen (ont i huvudet & täppt i näsan).
Som det ser ut, så stannar jag till onsdag/torsdag, då min kära planerar hemfärd.
Kommer tyvärr INTE igång med träningen här nere, eftersom jag är förkyld (och att jag ska hem). Bortkastade pengar, att köpa tränings-kort.
 
Vädret blir sämre under förmiddagen. Det mulnar på & så börjar det blåsa (igår/natt blåste det stundvis massa).
Jag känner en IRRITATION i kroppen, p.g.a. att jag inte kan/kommer igång å träna.
Och känner att jag "tappar massa", när det gäller träning, äta bra mm".
(men jag får ta tag i det sen!!).
 
Det är inte så lätt,
att hålla humöret uppåt,
då kroppen "krånglar" & vädret sviker...
 
Men fy skam, den som ger sig,
Det är bara att komma igen!! :)
 
Kämpa På!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0