Börjar bli lite less

Drygt en vecka, och fortfarande FÖRKYLD!!
Har ingen feber, så de är väl okey.
Men, så här vill jag inte ha det!!
Täppt över näsan. Ont i huvudet. Lite ont i halsen. Kroppen värker mera, på vissa ställen.
Orkar inte lika mycket som jag brukar.
Och framför allt,
- "Vad Ska Jag Göra"!!
 
Idag tittar solen fram, men det blåser.
Och eftersom jag är förkyld, så känns det inte lockande att vara ute.
Men det blir nog en sväng framöver dagen iaf.
Skulle vilja gå å träna, men det är säkert bara bortkastat, eftersom jag inte kan ge "för fullt".
Så det är väl bara, att vänta ut den här förkylningen :(
Får njuta av solen & livet ändå.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0