Besök hos Sofie

Passade på att åka vidare fr. Kläppe och till stan.
Det är bästa att passa på, när Sofie är hemma.
Hennes arbetstider gör ju så, att tiden att ses, är alltför sällan!
Men idag var hon hemma, och det passade bra. Kul. Trevligt.
Hon hade bytt gardiner & börjat göra fint inför jul, mysigt.
Katterna hade fått en jätte stor och fin klätter ställning, "lyllos" dem.
Å baka hade hon gjort, vilken tur för mej, som fick kaffe & gokaka, mumms.
Hon hjälpte mej med telefonen, och så fick jag nån film + att jag fick "skrivbordet" på datan städat.
Tack. 
Längtar tills nästa gång vi ses... KRAM.
 
Sandra & Emil kom förbi. Trevligt.
Hade turen å få träffa dem oxå.
Niklas hade ännu mera tur, å få lite massage.
Vi avsluta med att åka på Daffys och äta.
Sen for vi hem.
Tack för denna gång. Älskar er!
 
Titta in till Cilla.
Passade på att låna duschen.
Vi planera in "lussebullebak" på tisdag.
 
Så idag hade jag turen
att få träffa alla mina underbara ÄLSKADE döttrar <3
Ni è de BÄSTA som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0