Ännu förkyld

Tisdag,
Inatt vaknade jag vid 03! Kissnödig!!
Typiskt, då man ligger i husvagnen & måste klä på sig, å gå ut!!!
Och så var lakanet "fuktigt" igen.
Fattar inte varför. Är de övergångsåldern, lr?? :(
(kallt är det iaf, att ligga på fuktiga lakan, å inge mysigt heller).
 
Vi bytte tillbaka sängplats igår.
Jag för min del, tyckte de va okey att ligga "i den bredare delen".
Men min kära, gilla de ej. Kändes som om han höll på å ramla ur sägen, sa han. (allt blev bakvänt!).
 
Fick tidigt morgonkaffe, före 07.
Satte mej en stund å meditera. Kändes bra.
Efter frukost, kände jag för att ta det lugnt.
Är ju fortfarande förkyld!!
Jag får se, vad dagen bjuder på!!
Simma lugnt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0