Ändringar på planen

Idag skedde vissa förändringar på planen vid firman.
Våran "närmsta husvagnsgranne" har flyttat in, och på hans plats bor nu en ny.
(alltså, 1 person in på "loftet" på firman & en annan i sin husvagn, brevid oss).
Hoppas det är en tyst & skötsam granne. För vikten av tysthet, är betydelsefull här, eftersom allt är så "ly-hört"!
Viktigt att få sin "vilo-sömn".
 
Det har hänt mycket här på firman, sen de flytta hit.
Och jag tycker att de är kul & spännande. För jag var ju här från början.
(var t.o.m. här, när vi flyttade husvagnen från gamla stället & hit).
Jag var in på "nya firman", innan den änns var klar.
(det var i samma veva som vi skulle åka till Tallin, (nov 2011).
Så jag var här, denna period, kul.
 
Och nu ser allt annorlunda ut.
Massa saker här & där.
Men betydligt större & bättre, än innan.
 
Och jag trivs ganska bra här.
Okey, allt är lite krångligare.
Men ingen har hittills klagat, så då går det ju bra!
Jag har tillgång till fikarummet, toan, duschen, (passar på, när grabbarna jobbar).
Och denna gång, fick jag t.o.m. "egen nyckel", coolt va!
Så jag kommer & går, som jag vill....
 
Imorgon, (torsd 15 nov),
blir det hemfärd.
Efter att min kära blivit "uppvaktad" av jobbet (bättre sent, än aldrig).
Så jag TACKAR för denna gång
& hoppas det blir åter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0