Andra veckan

Så var det måndag igen!
Och andra veckan fortsätter med träning & bättre mat!
(men jag har ett enormt sug efter choklad, vill ha de hela tiden).
Uppe med tuppen & meditera (men jag är trött, sover inte riktigt bra). Varför må tro...
Prommis före frukost, känns bra. Lite vila efter det.
Iväg å gymma innan lunch.
Det går bra att köra så här, fast en liten stress blir det, då jag vill hinna allt före lunch.
(få se om/när jag provar nått annat).
 
Träningen på hallen gick bra oxå (skönt att ha bilen, så man kommer hem snabbt efter träningen).
prova lite tyngre vikt på stången, för bisepsen. Gick okey, men de kändes i axlarna.
Åkte till Cilla och duscha.
 
Nä, nu ska jag sova.
Trött i ögonen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0