3:e behl Horstmann

Söndag 25 nov.
Idag var det dax. Så jag har längtat!
Alltid lika kul & spännande att träffa Margareta & få min behandling...
Vi prata lite om vad som hänt sen sist.
Och idag ska jag få en behandling som ska gå på djupet.
Börja med att få lite energier påfyllda.
Fick sen vända på mig och ligga på magen.
Och med olika tryck under foten och på skinkan och benet i olika lägen, utfördes behl.
Det gjorde inte ont, (förutom i svanken, men inte av behl).
Massage med olja fick jag oxå. Och sen fick jag "krumma"/sträcka på mej, som en katt.
Och till slut, sträcka ut (i "barnets possition").
Sen avsluta hon  med "horstmann" behl.
Det knäpper som bara den, i vänster ljumske.
Hon gör sina 8:or, i ett visst schema, om 3 ggr, minst...
 
Att hon idag gjorde "3 behl i 1",
är för att hon vet att jag fixar det!
Och för att jag behöver det.
Jag fick massa positiv feedback, kul.
Hon tror oxå, att jag är ämnad för nått "högre än vad jag förstår". Spännande.
Få se vad tiden utvisar...
Idag kom de fram "vatten" & "staket/järsgård".
Vatten va mitt jobbiga. Medans staketet med sin "glesa" form, stod för mej och "öppenheten"
(vilket jag förstår).
Så himla intressant.
Vi prata även "ros " & "nyckelpiga", ännu mera intressant.
Ska nu försöka förnimma, vad ("om"), nått händer i kroppen mm.
Längtar redan till nästa gång.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0