Underbara dag........

Vaknade före kl.06 idag!
Gjorde en "sittande meditation", på 40 min.
Sen tog jag morgonprommenaden.
Cilla kom strax efter kl.8.
Vi ska baka bullar idag. (bestämt för länge sedan, typiskt att det var jätte fint soligt väder!).
Men vi hann vara ute oxå ;)

Bullbaket gick jätte bra (Cilla gjorde de mesta, hon è duktig hon).
Vi gjorde "snurrer" oxå. Fina.
Å goda! Mums.

Sen intog vi gräsmattan & passade på att sola.
(vi "power nappa" en stund oxå).
Vi körde oxå ett parti "badminton". Kul. Vi var riktigt duktiga!

När vi var klar med allt, åkte jag med Cilla upp på byn.
Gick sen ner på Svartviken & körde några korta 30 sek. löpning/8ggr.
5 korta intervaller i backen.
Och lite styrka mm hemma på gräsmattan.

Tog sen en cykeltur upp på byn, hälsa på pappa en sväng.
Så jag kan lugnt påstå,
att jag är super nöjd med denna dag!


ÄLSKAR SOLEN, VÄRMEN & KÄNSLAN AV, ATT "DET GÅR & KÄNNS BRA".
HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0