Träning, nya tag!!

Fortsätter förra veckans diet & träning.....

Morgonpromenad i SOLSKENET!! Härligt/underbart!
(tur jag gick fr morgonen, för sen kom de både regn & snö/hagel).

Ett pass Pilates + Yoga har det blivit idag, bra gjort!
(lite av mina sj.gymn-övn oxå).
+ mindfulness läxan.

Nytt för idag var "cirkel-träningen"/ "funktionell-träning", kul & det kommer nog kännas....
Den innehöll "stationer" (6 st) med olika övn. (40 sek intervall).
Vi fick bla. göra: armhävningar, utfall/framåt, utfall/sidledes, magövn, plankan, rygglyft, nyp i rumpan, axellyft, grodhopp, "idioten" mfl....
så jag antar att det kommer KÄNNAS!!

(men jag vet ju iaf VAD jag gjort).

Så just nu känner jag mej jätte nöjd.
Öm & het på vissa ställen på kroppen..
Men som pricken över "i:et",
mycket lättare i sinnet.

BRA GJORT!
Sov Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0