Tisd. 1:a bra dagen av 2

Ja, tisdagarna har blivit en bra dag, då något händer.
På väg in till stan, stannade jag till i Lit & hälsade på moster. Och idag var hon hemma & vaken.
Alltid lika kul att ses. Massor att prata om....
Men idag hade jag en tid att passa, så de blev ett kort möte.

Meditation - så härligt & skönt.
En lugn & avslappnad stund, att vara "här & nu".
Känslan i kroppen efteråt, är fantastisk.

Och efter det, KundaliniYoga - lika underbar känsla där.
Men snacka om, att bli svettig/varm av att "bara" tillbringa tiden på mattan.
Fast vissa övningar är ganska krävande.
Nått som jag tycker är lite svårt, är min "ovighet" & att få till alla ljuden.
Kanske jag lär mej.

Nu ska jag sova.
Ny dag imorgon med mera bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0