Slutet på denna vecka.....

Söndag 6 maj

Ja, så var det söndag då!
Slutet på denna vecka. En vecka som jag tycker har innehålligt mycket.
Den började ju "lite knepigt". Eftersom det var vanlig måndag, men sen blev "röd tisdag = 1 maj".
Därav kändes onsdag, som måndag!!
Knepigt.

Jaja, söndag va de nu!
Vaknade tidigt, ganska pigg, men somna sen om som tur va. Skönt.
Klev upp vid 8.
Sandra skulle iväg till stan & jobba, hon åkte strax före 9.
Och jag tog mej min morgonprommenad, skönt.
Sen smootie, så himla gott. (men kan inte fatta varför inte vågen visar mindre nu när jag ätit så lite & nyttigt !!).
Måste vara fel på vågen!! SKIT I VÅGEN, så mår man bättre!

Idag verkar det bli växlande väder.
Det är ganska grått. De blåser lite. Det har kommit någon snöflinga. Solen finns där uppe nån stans, bakom alla moln. Temperaturen ca. + 7 grader.
Varken bra lr dåligt!!

Prata med min kära idag.
(tycker så synd om honom. Han försöker finna styrka & glädje. Men blir hela tiden "tömd" på energier, av andra!!).
Du måste lära dej att säga NEJ, och att tänka på dej själv.
Låt alla andra fixa sitt själv. Du kan inte ställa upp på allt!.
När du säger JA till andra, säger du NEJ till dig själv & DET ÄR INTE BRA!

VILL ATT DU SKA MÅ BRA & KÄNNA GLÄDJE. DET ÄR DU VÄRD!
Tänker på dej, min kära <3
Lycka Till!

Idag kommer Cilla hem fr Gävle.
Hoppas hon haft det bra.
Å Sofie va på 40-års kalas igår, hoppas hon hade det bra.

Jag har det bra.
Tänker ta det lite lugnare idag.
Imorgon är det nya vecka & då dax för nya tag!!

Ha en trevlig söndag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0