Sista april/1:a maj

Sista april, ja den dagen är som vilken annan som helst!
Började kratta iaf, men fick avbryta (lite tidigare än tänkt), för det började blåsa ganska bra.
Onödigt att måsta kratta "om", då de blåser omkring.
Då fick vi för oss att riva "farstu-kvisten" ist!
(vi ska dränera grunden, och då måste bron/farstun bort).
Så efter en del bank & slag, så drog min kära bort allt!
Kvar blev bara stentrappen.
Kvällen tillbringades i lugnan ro, kolla tv bara.

1:a maj, å solen skiner, härligt!
Natten har varit "orolig". Svårt att sova p.g.a värken (efter allt, krattning & bärande av bråte mm).
Vaknade tidigt, usch.
Kaffe på sängen av min kära, mysigt/trevligt.
Surra lite.
Jag tog en prommis. Min kära tog bort de sista vid bron.
Lunch, sen "bajbaj", jobbdax.

En sväng till pappa.
Han ska ju köpa bil!!!!!!!!
(orkar inte änns skriva en rad om hur de är...............)
Men de tar på humöret!!

Tur att solen skiner idag.
VÄLKOMMEN VÅREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0