Onsdag.....

Sov ju i stan inatt.
Och Sandra började kl.06!! imorse. Så jag vaknade vid halv 6, och kunde INTE somna om!
Men vad gör de, när solen skiner & värmen är på väg....

Mindfulness idag -
Nu har vi gått halva tiden, och jag tycker allt verkar fungera.
Känner att jag medvetet börjat tänka på saker, då jag gör dem. Bra.
Jag är mera "närvarande" & det känns jätte skönt.
Kommer på mej själv, att jag är mera uppmärksam, på det jag gör.
Allt detta är jätte positivt.
Idag hade vi en 40 min lång meditation.
Det gick ganska bra. Fast den var jobbig för kroppen.
Men jag försökte "ignorera" de ond, och tänka på annat...
Byta ställning & "andas" iväg de onda...

Innan hemfärden skulle jag handla (idag igen!!)
Kattsand åt Cilla, Blommor till morsdag & så mat inför kommande vecka...
(hatar å handla, DYRT, de ger mej ingen glädje, utan mest bara "samvete"!!).
Men, det è nog bara å gilla läget!

Äntligen har solen & värmen kommit!
(inte kul när man sitter i bilen, usch!).
Så det var varmt & svettigt på vägen hem.
Men väl hemma tog jag en kopp kaffe på bron, i de härliga & sköna vädret.
Sen har jag planterat några blommor, som jag ska ta med mej på graven, till morsdag (kära saknade lilla mamma).
Nu ska jag vila en stund innan kvällens gympa-pass,
ska bli skönt!
Tack Å Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0