Mera träning!

Morgonkaffe med min kära.
Sen en prommis tillsammans, skönt.
Körde oxå mitt yoga-pass. (så himla härligt, vissa rörelser känner på, men härligt ändå).
Andrummsövningen har jag oxå gjort. Så skönt för hjärnan att koppla av... & skönt för andningen....

Innan middagen (smootien),
tog jag mej en kort "jogging/lunk" tripp. Upp å förbi kyrkan, vägen ut till 45:an, över den, in mot "Moskola", fram vid OK, å sen hem.
Avsluta med sj.gymn-övn + lite core.
Dusch och sen min goda kvällssmotie. Så gott, så nöjd.

Då ringer Sofie, och undrar om jag ska hänga med å träna!!
Klart jag gör...
Å min kära följer oxå :)
Så då blir det ca: 10 min på löpbandet, sen lite styrka, SKÖNT!

En toppen-tränings-dag
(undra VAD kroppen tycker!! Å skenbenen...).
De märks sen!

Tack för denna dag,
Bra kämpat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0