Mera städning.....

Inte för att jag har lust!
Utan för att det behövs, och det var VÄLDIGT länge sedan!!

Har några blommor som behöver ny jord, och några behöver större krukor.
Och några skott behöver planteras.
Har nån blomma efter mor, som jag tänkt ge till mina barn...
Så det blir till att dela & plantera om,
(hoppas bara de "tar sig", nu efter omsättningen/delningen).
Så jag har stökat på med det idag.

Sen tog jag och plocka ur bokhyllan och städa där,
å de behövdes!!
(varför ska man ha en massa saker, som bara samlar damm??).

Å vad är,
"nått att ha kvar".
Och vad,
går att göra sig av med!

Ja, nu var det iaf gjort och det känns skönt.
Bra jobbat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0