Lyssna på kroppen...

ONT i kroppen!!
Jag bör försöka lyssna på min kropp.
För när den värker, så är det kroppens sätt "att tala om att nått är fel"!
(det borde jag ha förstått för länge sedan, men tyvärr fattade jag inte det!!).

Idag värker det både här & där...
Har känt av det en tid, men bara nonchalerat det.
Och tänkt att "de går över" (så som jag alltid gjort).

Idag blåser det, (och då blir det alltid värre)
Sen har jag hållit "igång" med en massa olika saker i helgen.
Och min träning den senaste tiden har varit/är intensiv
+ meditation/yoga & mindfulness.
Så det är en hel del!

Jag vill ju så mycket.
Ska jämt prestera.
Aldrig nöjd.
(därför blir man sjuk).

BORDE TA DE LUGNARE & TÄNKA PÅ
"ATT LEVA LIVET I LUGN & RO"
JAG DUGER ÄNDÅ!!
Var rädd om dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0