Konditionsträning!!

Ikväll har jag testat nått nytt igen!
(min kropp gillar mej nog INTE nu!!).
(och skenbenen VÄRKER som bara den).
Men kul var det!

Konditionsträning:

Samling på sporthallen, lätt jogging ner till Svartviken.
Sen värmde vi upp med ett kort pass. Vi skulle springa en viss sträcka, först långsamt, sen öka lite & till sist "rucha".
(tur de va en KORT sträcka!!).
Efter det "dynamisk-uppvärmning" = man rör sig hela tiden i uppvärmningen.
Helt ok.
Därefter skulle vi springa 4 sträckor,
man springer i 40 sek, därefter vila (kommer ej ihåg hur lång vilan va), sen springer man igen...
Efter 4 ggr, vilar man en längre stund,
sen gör man om samma sak!
Så vi sprang 3 gånger (lr var det 4:a!!), 4 sträckor!

(måste säga, för att vara JAG , Så gjorde jag det jätte bra!
Synd bara, att jag hade/å fick mera ont i skenbenet).
Konditionen var okey. (för å vara jag).

Som avslutning skulle vi köra några armhävningar & dipps.
Gick "sådär", eftersom mina handleder är så svaga/onda.
Stretch av armar.

Sen jogga vi tillbaka till sporthallen & gjorde lite ben stretch, skönt.
Sen tog jag cyklen hem (medans jag ännu kunde röra mej!!)

Super nöjd med detta pass!
Och med MEJ SJÄLV!
Bra gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0