Känslan "när" det känns bra, den är obeskrivlig...

Onsdag igen!
Gjort en massa saker idag & det känns bra...
Vaknade i "skubben", efter en natt i Christins (Sandras lgh) i en vanlig 90 cm/bred säng.
Inge fel med de, fast skönare har jag legat!!

Mindfulness träff idag.
Allt känns bra & det flyter på.
Hade en längre meditation, känns i ryggen, så jag va tvungen å lägga mej ner.
Tur man kan göra de.. (tror jag somna till en "nanosekund").
Vi fick se ett "roll-spel" & skulle berätta "vad" vi tänkte/kände,
- Jag tycker sånt är jobbigt/tråkigt/trist!! (har inge glädje av sånt nu, när man känner sig "down").
Nästa gång ska vi ha en heldag i tystnad!
Det ska bli spännande/intressant....

Handlade (som vanligt) innan jag for hem
Luncha, städa å stöka innan det var dax för kvällspasset,

Styrketräning/kondition,
Vi körde under 15 min ett "pass", där vi skulle
* Springa
* Knäböj
* SitUp
* Armhävning
* Utfall
= ett varv.
Jag hann 4 varv + ett varv spring...
(undra OM jag får träningsvärk av detta då!!).

Skönt var det iaf!
Och stolt är jag, som klara detta.
Bra gjort :)

Så idag (trots några tunga dagar & annat som tynger),
Så blev det en bra dag!!
HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0