Fredag med 2 av mina tjejer

Jag & Sandra klev upp och tog en "power walk" runt ÖSK-området, och snöa gjorde det!!
Skönt med en tidig prommis (före frukost), Det smakar oftast godare då, när man väl får sin frukost.

Sofie hämta sen upp oss, sen for vi ner på stan.
Här ska handlas!
Sofie ska gå en sväng på "gå & löp-bandet" för att kolla sina "steg".
Hon gick perfekt, rakt & fint.
Hitta bra skor gjorde hon oxå, + lite träningskläder, bra/kul.
(härligt då man finner de man söker).

Jag hitta oxå ett par skor (easy tone - för ute bruk).
Till super bra pris!
(skulle egentligen ha "inne skor"oxå, får se om jag hittar några sen).

Sofie lämna av oss.
Vi luncha. Sen handla vi, å åkte hem, till H-dal.

En cykeltur blev det. (och några turer i vattentornsbacken).
Sandra sprang.

Och nu ligger vi bara & softar och tar det lugnt.
Hoppas morgondagen har ett bättre väder än idag!

(Cilla åkte till Gävle igår, så hon är där och har det förhoppningsvis bra).

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0