Ett litet ryck

Skönt!
Det kändes bättre idag, än igår.
Sandra klev upp och for på jobbet till kl.8.
Jag hade varit vaken ett tag, och kunde inte somna om.
Så jag klev upp, fixa kaffe & kolla nyheterna.
Ringde sen pappa. Han hade köpt bil igår, så jag tänkte höra hur det gått. (fick höra en del saker "2 gånger" minst!).
Men i det stora hela, så hade allt gått bra, och han var nöjd. Skönt!!

Efter en enkel & nyttig frukost (smootie),
så tog jag å städade lgh. (mycket damm här oxå).
Sen tog jag en prommis/jogging sväng, runt området/Solliden. Annorlunda för ögat, kul att se nått nytt. Benen en aning "ömma" efter gårdagen. Men lika bra å hålla den igång!

En skön varm dusch.
Lunch (sallad/tonfisk).
Sen körde jag "läxan", denna gång ett pass yoga, i "medveten närvaro".
Att vara uppmärksam på det jag gör, känns bra....
När jag lyckas.
En kort andrums-övn blev det oxå.
Har då bara en kort meditation kvar, av dagens läxa...

Hittills jätte nöjd med min insats för dagen.
Det känns i kroppen, med det är ändå en skön & bra känsla.
Och det är ju så det ska vara....
Lycka Till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0