En "mellan" dag!!

Knepig känsla idag!
Jag tycker att det känns som om det vore söndag idag!!
Igår var det ju "röd dag". Fast det märkte jag inget av, men idag blev de knepigt....

Hade önskat att jag kunde sova lite längre.
Men har haft lite svårt med det nu ett tag. Vaknat å varit kissnödig (vilket jag inte brukar på natten),
sen är det ju så himla ljust. Och då har jag svårt att sova.

Imorse tog vi en prommis tillsammans, jag, Sandra & min kära.
Fast Sandra tog en längre sväng, än vi.
Jag kände mej lite trött/svag i ländryggen, så jag tog de lugnare.
Hade porblem vid scanningen oxå, p.g.a. värken (blev okoncentrerad då).

Följde med Sandra iaf på eftermiddagen, hon skulle springa & köra intervaller, i backen.
Jag hängde med, på cykeln. Tog ett par "löp" upp i backen jag oxå (men fy, vad dålig styrka jag har i benen!!).
Pinsamt!! (stackars ben...)

Blev tidig kväll,
trött & ont i huvudet. Trist.
Fast, jag har de mysigt i sängen. Lyssnar på skön avslappnings musik & läser.
Nice!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0