Börjar återhämta mej...

Igår var ingen rolig dag!
Totalt slut, efter att ha passat barn.
Har absolut ingen ork för sånt en hel dag. Det tar på krafterna!!
(så gårdagen innehöll nästan ingenting, mer än VÄRK!).

Idag känns det bättre!
Så trots vädret (nästan storm, stundvis) tog jag min morgonpromenad, med en kropp som helst ville "gå av" i höjd med midjan/ ryggen.
Men jag tänkte, att det är lika bra att trotsa allt de onda & ge sig iväg. Och inte låta värken bestämma!!
Det blev en jobbig prommis, men jag gjorde den iaf. Bra gjort!!

Har kört "hemuppgifter" oxå. Idag var det kroppsscanning.
Det gick "okey". En aning öm både här & där. Även kände jag att jag var spänd, fast det var skönt ändå.
Kände ingen stress, utan hängde lugnt & skönt med i andningen.

Måndag idag, så jag laddar för "kvällsgympan".
Lika bra å köra på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0