Vilken dag!!

Skönt att jag känner mej stark & har läget under kontroll,
Annars har en dag som denna, kunnat få en på fall.....

Vaknade lite för tidigt. Omöjligt att somna om. Lika bra att stiga upp.
Har ju planer inför dagen!

Hela natten har det blåst, och de blåser än...

En sista morgon sväng med Next (han åker hem idag).

Kusin "*****" ringer och undrar om jag kollat FB.
Nä, säger jag. Gäller det en "viss annan kusin"??
-JA, de gör de.
Ok!!
"*****" berättar....
Jag säger då de!!
"*****" ska "vidta" vissa åtgärder.
LYCKA TILL!

Pappa kommer. Han ska med till stan.
(som tur è, hittar han det han skulle ha, direkt på Maxi, skönt).

Jag ska fixa nytt pass.
Haha, (jag har sagt det förr, å jag säger det igen, Jag är inte som andra, Jag ÄR speciell).
Tog om fotot, ett par ggr!!
Höll inte på att få godkänt på mina fingeravtryck (omöjligt för nån, att "kopiera" mej!!).
Men till slut så!

Lämna böcker på bibblan.
Snabb check på YogaShala, (ska nog gå en meditations kurs).

Min kusin ringer. (Hon som just nu, inte har "alla hästar i rätt hage" Lr nått "alls" överhuvudtaget!!).
Hon kommer inte ihåg nått/lr vad hon sagt lr dyl.
Hon ber om ursäkt.
Jag sa, -att jag tyckte det var bra att hon ringde.
- att hon fick reda upp sitt liv.
- att vi kan prata mera sen...
- att jag "tagit avstånd" pga. hennes påhopp/uttalanden mm
Synd & onödigt.
Å jag känner bara avståndstagande & behandlar det som luft.
(slösar ingen energi där inte!!).

Åker och hälsar på Sofie. Mysigt & trevligt.
Vi fikar & surrar..
Sandra kommer, mera surr... Mysigt, trevligt.

När vi ska åka, så får (cillas bil) som Sandra lånat, frispel!!
Centrallåset "hakar" sej, det blinkar (larmet), å bilen går INTE att starta...
Ojoj....
(å moffa med sina utlägg!! Tänk om du bara kunde vara tyst......kära far).
Till slut gick den igång.

Vi skils åt,
Vi åker hemöver.
Kusin "*****" ringer och "uppdaterar"

Hem, lätt/snabb-middag
iväg på motionsgympan. Å vad jag è bra!

En sväng till katterna. Tvätta, sola.

Sen hem, duscha, kvällsfika
(några missade samtal, bla. fr kusin/borttagen). Orkar inte. Vill INTE!

Min kära har oxå fått meddelande fr Kusin-borttagen, helt otroligt, att hon ska skriva där oxå...
Å massa tok där med.

Så denna dag, har varit väldigt händelserik OCH annorlunda!

Och jag VÄLJER ATT MÅ BRA!
FÖR DET ÄR JAG VÄRD!!


GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0