Trög & blåsig dag!

Ganska less på vädret nu!!
Solen försöker hålla sig framme. Inte lätt, då det blåser så.
Och idag "tog det i" ganska hårt, stundvis.
Men men, trotsa det & tog en härlig skogspromenad.

Annars har jag haft en SEG dag.
Jag har varit trött. Kroppen har känts tung & orkeslös.
Inge kul alls :(

Somna några minuter på eftermiddan. Lika bra å sova, då det känns så här.

Lagat upp lite mat iaf. Kyckling & torsk, kokat lite pärer & sallad på de.
Ska prova "lägga om kost" och prova nått annat.
(fast då måste jag avstå mycket av de jag brukar äta!!).
Det ska nog gå bra.

Tog mej iväg på motionsgympan oxå. Bra gjort!

Nu ligger jag å myser i sängen.
Ska lyssna på nån avslappning, skönt med lite "soft avkoppling".
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0