Så var det söndag igen!!

Hej Å Hå, vad tiden går!

En helt okey helg.
Blev ju överraskad i onsdags, då min kära dök upp.
Sen har dagarna bara rullat på....
å nu è helgen över!

Temeraturen har hållt sig på plus, så snön sjunker undan.
Vi har tagit dagliga promenader, både i halka, snö & bar asfalt.
Härligt då solen skiner, och man tar svängen genom skogen. Mysigare att gå där, än efter vägen.
(sen finns ju några som ska vara roliga & tuta då de kör förbi, å jag håller då på å skita på mej!!).

På lördag hämtade vi Zandra & Micke. (de skulle komma med buss, men försov sej).
Vi umgicks, åt grillat & potatisgratäng. Sen blev de filmtajm, (då drog jag mej tillbaka).

Cilla titta förbi. Visade kort från resan. Å vad sugen jag blir....
Vänta bara!

Nu har alla åkt.
Ensam kvar blev jag...
Klagar ej. Då jag kan göra som jag vill

Men tomt ère ju så klart!!

Ser fram emot kommande vecka, då nya utmaningar skall göras
Ha de gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0