På resande fot...

Nu framme i Uppsala,
Härligt!

(började resan igår).
Först in till Cilla, och säga - Hejdå!
Sen till stan. Och där hade jag massa saker att uträtta.
Sj.gymnasten. Boka tid till optikern. Klippning. 1:a meditationsträffen (så bra). + lite annat.
Och avsluta kvällen tillsammans med Sandra. (vi sov hos Christin).
Skulle hälsa på Sofie, men hon var sjuk :(  Stackarn. (Krya På Dej Gumman).

Helt slut blev jag iaf.
Frusen & trött.
(vet inte om det var av meditationen, lr av allt som hände under dagen).
Så jag var inte så sällskaplig, men men.

Upp tidigt imorse.
Skjutsa Sandra på jobbet,
sen började jag färden mot Uppsala, strax efter kl.07.
Framme strax efter 13.
Allt har gått bra. (förutom att jag stirra på tankmätarn sista 5 milen, å tankmätarn lös de sista 3,5 milen!!) PIRRIT!!

Men nu är jag framme, SKÖNT!

Å här regnar det!!
Fast det har de gjort nästan hela vägen ner.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0