Lite nytt!

Egentligen händer det inte mycket!!
Massa "skulle" kunde hända, om jag ville....
Eller "orka"!
Tydligen è man "nöjd" och tar det som det är.
(jag menar inge negativt, utan det bara är så).

Jag vill ju ha sommar & sol!
Fast nu är det ju vinter, så det är bara å acceptera.
Vädret är ganska okey nu. Solen skiner och det växlar mellan + & - grader.
Förra vecka var det + grader dygnet runt några dagar, då sjönk snön ganska bra, skönt.
Klart man får mera lust att vara ute, då solen skiner.
Igår tog jag mej en "kort" sväng på skidorna.
Jag har fruktansvärt dålig balans. Har nog inte rätta tekniken, för jag får SÅ ont i armar/axlar på en gång.
Men med träning, kanske det går att få till......
Skulle ju vara bra!
Motionsgympan var jag på. Andra gången vi körde stationer nu. Helt klart roligt. Man får ju cirkulera & göra mera olika saker, än på den vanliga svängen.
Härligt att "röra" på sig. Speciellt efteråt!
Min kära är hemma denna vecka. Vi gör inte så speciellt mycket. Han behöver "vila" & återhämta sig.
Och jag kör "ungefär samma stil" som jag brukar.
Klart jag önskade, att vi kunde ha mera å hitta på, men de kommer nog.....
Min kära, hans bror (Robban) & brorsson (Johannes) är just nu ute och "vittjar" gäddsaxar.
Verkar vara jätte bra skoterföre på sjön (för de som vågar vara ute).
Jag gillar inte sjöarna på vintern, USCH!!
Det får räcka för denna gång.
Önskar Alla en trevlig & bra dag
(En extra tanke, till mina underbara barn. Den ene i sol & värme i Thailand, de andra två på jobb)
ÄLSKAR ER
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0