Lite mer än vanligt

Ja, denna tisdag kom att innehålla lite mera, än vad som brukar ske.
Å kul va ju de ;)
Haha!

Inplanerat, resa till stan.
Sj.gymn, handla, meditation.

Dagen börja ungefär som vanligt.
Vaknade ganska tidigt, skönt å slippa stressa på morgonen.
Efter frukost tog jag min prommis.
Även om lusten INTE infinner sig, så känns det bra & skönt efteråt!

Min kära bror titta in på en kopp kaffe (en väldigt kort stund).
Han hade haft en tidig körning hit. Hälsat på pappa å sen in till mej.

Jag åkte in till stan vid lunch (tog med mej matdosa för en senare lunch).
En sväng på Ö&B, köpte spolarvätska (behövs nu i "vårskiten"!!).

Sen till sj.gymn
2:a gången som hon fick jobba med bröstryggen. De "knäppte" till ett par gånger.
(hoppas det ger med sig snart). (inte lika ont denna gång, SKÖNT).

Träffa Sandra, vi tog en fika på stan.
Nice :)
Prata träning, vikt & hår! mm.

Tyvärr så var meditationen inställd idag (skulle börja idag),
så det var bara å vända i dörren!!
Tur man inte åkt in bara för den!

Har inhandlat "ricinolja", så nu ska håret få sej en omgång! ;)
En solning blev det idag oxå, SKÖNT.

Min kära har haft en "privat sittning" idag. Spännande & intressant.
Ger förhoppningsvis nått att fundera på, och gå vidare med.
(fr. "andra sidan till mej" - så skulle jag "stänga av lite", eftersom jag är så öppen.)
Så jag får ta och göra det. Tänker inte ta "andras dåliga energier" Utan jag ska bara ha Bra saker!

Tänk vad bra det kan bli, om man jobbar för det!
Lycka Till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0