Hatar sega internet uppkopplingar!!

Faan........
(ville inte att dagen skulle sluta med dåligt humör!!)

Den "vanliga" "bongen", som vi har till tv:n & internet, börjar bli låångsam & "buffrar" hela tiden + att det bli stillbild på tv:n!
Så himla irriterande!!
Tog mitt internet, ja då blev de nå knas med det. Stod mest bara å snurra.
Skulle logga ut & stänga ner
- då stod det att jag skulle avsluta programet!! Gick ju inte, att avsluta nått som ändå inte gick!!
J.....a KNÄPPA GREJJER!

Å när jag skulle stänga av datan, så bara fortsatte den å gå..............

Men till slut stanna den
Fast det går inte att logga in igen med mitt internet,
-det står "inget nät"!!

BLIR SÅÅ LESS!

Kan ju inte lyssna på Youtube nu, trist.
Det è så tyst.


Hoppas det löser sig, av sig själv (för jag fattar inge!!).

NATTI NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0