Full fart....

Idag har vi planerat in en "dags-sväng-till-staden"!
(ska kolla bikini!!)
Å vad jobbigt......
Hatar allt vad affärer heter!
Å framför allt OM man ska prova kläder. Av & på, av & på, huvva!!
Så klart hitta jag inge heller :( 
Trist.
Hem igen.
Luncha, Å sen klä sej för en sväng på sjön med skotern.
Vi ska "vittja" gäddsaxarna, och ta hem dem.
Det blåser idag. Inte kallt, men i blåster känns det jätte kallt. Brrrrrrr!
Såg ett gäng renar på sjön. (de var nog på rymmen).
Fast de såg ut å ha de bra ;)
Nu ligger jag å slöar innan middagen. Blir nog blodpudding, gott & enkelt.
Ikväll kommer "Next". Jag ska ha honom tills på söndag.
(Mats har jour, och Lotta ska till Sthlm på nån mässa).
(Sandra har fått "fast" jobb, hos "Mr Succi" (lr hur de stavas).
Sofie har jobbat hos Kicki.
Cillas buss "blev påkörd" idag, på deras tripp, ajjabajja).
ÄLSKAR DE SMÅ LIVEN, MINA BARN.
VA RÄDDA OM ER, PUSS
Ha de bra, å må så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0