Ett besök hos sj.gymn

Idag hade jag tid hos sj.gymn.
Jag hade räknat ut, att be om "annat upplägg", eftersom jag börjar få känning av låsning i bröstryggen igen!! :(

Inga problem (men hon vill först höra, hur det gått med träningen & hur jag mådde förutom det som tillkommit).
Bara bra, sa jag. Fast jag erkände, att jag fuskat med träningen ;)

Jag beskrev mitt "nya" onda.
Fick lägga mej på britsen. Hon börja känna. Å "hitta" mer än jag hade känt....
Hon "knäckte" på några ställen, och en stund kändes det lätta.
Men jag fick mera ont/besvär senare på kvällen (inge kul alls).

Hon beskrev "problemen" som "vanliga", med de "fel/besvär" som jag har...
(+ blåsten som varit, halkan som gör att jag spänner mej/halkar till, och allt annat...)
Å att jag var mjuk när hon skulle "trycka till"!!

Häftigt iaf, att en sjukgymnast kan hitta & känna sånt.
Fast, det är ju det de är utb. till!!

Hoppas iaf, att det släpper fort.
Vill INTE ha de här :(

Bokat ny tid nästa vecka.
PS/ändrade lite i träningsdelen & la till lite mera /DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0