En helt okey dag

Å vad trött jag blir!
Hade skrivit en massa, å så lyckas jag komma åt "nån" knapp (igen) å allt försvann..
Och inte kommer jag ihåg heller, vad jag skrivit..
Så nu blir det en "kort" version,

Vakna tidigt.
Låg kvar (då jag älskar å slappa i sängen, då inte värken stör).
Morgonkaffe & nyheterna.
Sol, men under eftermiddan ska det komma nederbörd..
Varför!! Skit!!


Tog en prommis till far. Han bjöd på kaffe & "gotta" (onödigt, men gott).
Tyvärr hade solen hunnit försvinna då jag gick hem.
Träna ett pass styrka (har fuskat alldeles för mycket nu ett tag).
Skönt då det är gjort..

Lunch. Wookade grönsaker (hemma gjorda) + gravadlax. Lyx!
Vattna/duscha blommor. (jobbigt å bära upp & ner).

Körde en "meditation" (andning, ilska, ho-hopp, stilla, dans).
Kraftig, jobbig. Inte gav den (denna gång) så mycket!
Kände ingen ilska. Ho-hoppen var jätte jobbigt. Ont som bara den i benen.
Av "stilla-känslan" kände jag mej "instängd/trängd" & nån tår i ögat.
Så när de sista kom, så kändes det jätteskönt att få släppa loss i dansen...
(säkert en bra/häftig "övning", då man får till den ordentligt).
Pigg blev jag iaf!!

Åkte till Cilla.
Tvätta en maskin. Städa. Diska. Och utfodra kissarna,
avsluta med en solning.
Skönt!

Imorgon kommer Cilla hem :)
Jag ska hämta på flyget.
Misstänker att hon är brunbränd å fin,
Välkommen hem!
Min Älskade dotter <3

Nu ska jag prova sova, efter en lång, händelserik dag.
NattiNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0