Usch dag!

Alla dagar kan ju inte vara bra!!
Även om jag ska tänka positivt, så går det inte alltid.
Dagen började ganska bra, men det avtog under dagen.
Tränat för hårt = kroppen värker. Ajaj.
Negativa tankar = dåliga känslor.
Ekonomi = Inte ett himla dugg kul :(
Orolig far = måste "ställa upp" en stund.
Många funderingar = inga bra svar...
 
Känns bara så tungt nu!!
Ska prova "sova på saken" & hoppas på bättre dag i morgon.
 
Sköt om dej,  - Ja, det ska jag ;)
Nattinatt
 
PS/
Tror att jag fick till internet. (bort med det gamla/ in med det nya).
Men jag tycker INTE det verkar funka SÅ bra.
Tar sån tid.....
"Buffrar"....
Ändrar till 2 G -nät (inte mycket å hänga i julgranen de inte!!).
Mobilen har jag plockat isär!!
Så då gick det att komma loss ur musikspelaren.
Kameraljudet lät...
Och förhoppningsvis kommer den att ringa ALLA gånger!!
DS/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0