Tränat ikväll igen....

Onsdag, ute träning, styrka & kondition!
Härligt!!

Kan inte säga annat, Än att jag è bra.
Idag körde vi ännu ett nytt pass, kul.
Vissa övn. var en "baggis", medans en del "kändes rejält".
Fast på ett skönt sätt....
(undra om de blir träningsvärk efter detta då!!).

Det var spring, sen en massa styrkeövn.
Tunga benövn. En del arm-styrka. Å så magen.
Grodhopp, X-hopp, benböj, plankan mm,
och så körde vi lite "friskis-svettis" stuk, Annorlunda. Men kul.

Är ganska nöjd med "flåset", (helt okey, i lagomt tempo).
Däremot gillar jag inte, att uthålligheten i vissa muskler är helt kass....
Men, jag kan ju inte va bra på allt! ;)

Och som jag sagt tidigare,
så behöver jag INTE, prestera hela tiden.
Jag duger ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0