Så var midsommar helgen över för denna gång...

Ibland önskar jag att man vore mera "traditionell".
Alltså, hade återkommande arrangemang & firande i samband med "helger"..... mm.
Fast, på samma gång är det skönt att bara vara utan allt ståhej...
Och bara ta dagarna som de kommer!
(men de var annat förr).
Jaja, nu är det söndag, helgen är över & jag är nöjd.
Speciellt över vädret, då solen visat sig, och lite värme spridigt sig.
Tränat har jag gjort, "helg som vardag".
Och det känns bra. (lite öm).
Min kära har varit hem över helgen.
Åkte åter på jobb idag.....  (jobbar alldeles FÖR mycket).
Men det är ju "hur" man prioriterar, som avgör.
Jag ska avrunda denna helg,
och planera inför kommande vecka...
Ha de bra!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0