Näst sista gången...

Tisdag igen!
Idag hade jag träff med sj.gymnasten först.
Det var ett tag sen.
Jag hade massa frågor, ryggen, ljumsken, armarna, ingen muskel-kontroll mm.
Hon förklara så gott hon kunde, & jag förstod en del...
Framför allt,
varför jag INTE ska ligga raklång på rygg med utsträckta ben.

Mycket har hänt,
både med mitt sätt att tänka, och även hur jag använder kroppen.
Mia såg stora framsteg...
Nästa gång ska vi se på mera övn. Då jag vill öka på...

Meditation & yoga, Så härligt!
Ja, den stunden är suverän.
Jag kan inte med ord beskriva hur avkopplande & skönt det är,
"att vara i meditationen & bara känna".... det är så fridfullt.

Yogan är ett skönt sätt att använda kroppen & andningen.
Vissa övn. är riktigt jobbiga (även fast jag bara är på mattan),
så härlig känsla både i "rörelsen" & när man går ur den/vila efteråt.
Och känslan efter dessa pass, är helt enorm.
Super!

Ikväll sov jag hos Sofie & Niklas.
(tyvärr var inte Sofie hemma). SAKANDE DEJ <3
Men jag passade på att låna badkaret. Så jag tog ett hett & långt bad... Njöt verkligen.

Kröp trött & nöjd ner i en skön säng.
Läste & njöt sen av dagens underbara händelser.
Så skönt, när det känns bra...
Tack för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0