MidsommarAfton

Fredag 22 Juni 2012!
Vaknade ganska tidigt idag, Inte pigg, men kunde inte somna om iaf!
Lika bra att kliva upp.
Morgonkaffet är nog bland det bästa på dagen.
Kroppen känns ganska utsliten, men vad då!!
Har ju legat i med ganska hård & mycket träning nu ett tag ;)
En morgonprommis tillsammans med <3
Sen passa jag på att gå ut och lägga mej på gräsmattan & sola.
Innan det var dax för att ställa sig iordning för middag hos "svärmor".
Vi åkte dit vid 12. Köpte en bukett blommor.
Härligt väder, värmen ganska okey, å SOLEN SKEN!!
Fantastiskt!!
Vi fika lite "saft" & bulle.
Robban & Bengan klippte lite gräs.
Jag gjorde sallad.
Emma kom (fick åka med Cilla fr Ström).
Vi åt, grillat, potatisgratäng, sallad & baugett. Gott!
Till efterrätt blev det Jordgubbar (& grädde för dem som ville).
Trevligt och lättsam dag (tyvärr lite jobbigt för mej, då jag får så ont av att "bara sitta").
Efter maten var det dax att tacka för oss.
och åka hem.
Å ta en efterlängtad kopp "gokaffe & choklad", mumma!!
Bengan skjutsa Emma tillbaka till Ström.
Nu tänket jag fortsätta tillbringa Midsommar i lugn & ro.
Mina Älskade barn firar på sina håll.
Cilla ska en sväng till Sikås.
Sandra & Emil ska fira tillsammans med Marlene.
Sofie & Niklas är i Raftälven.
ÖNSKAR ER ALLA EN "GLAD & TREVLIG MIDSOMMAR"
ÄLSKAR ER, MINA FINA BÄSTA UNDERBARASTE DÖTTRAR <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0