Ingen sovmorgon här inte!!

Nu jäklar!
Vaknade när klockan visade 04..., gick då inte att somna om.
Bara att kliva upp, fixa kaffe å se glad ut ;)
Men jag kröp tillbaka i sängen, satte på lite mysig avslappningsmusik/meditation
och slumrade till ett tag....skönt.
Fast så länge blev det inte.
Klar för morgonprommenad, och tillbaka till kl.9 och frukost.
Inget finväder idag, + 12 grader, grått & lite blåsigt. trist.
Fick "lätt fnatt" på mitt internet idag igen. (krånglade redan igår). Men idag gick det INTE att koppla upp.
Så de va bara å ringa telia (är så himla less på allt detta....). SKIT/PISS
Men med hjälp å "goda råd", så funkar det (just nu iaf).
 
Kroppen är lite öm idag.
Benen känns mest... (låren/knäna/benhinnorna/och på sidorna)
Även runt & i armarna....
Men, jag vet ju varför!!
(ska testa ett tag å se, hur & vad som händer/sker. Fast det är TOKIGT att utsätta min kropp för mera smärta,
än de jag redan har).
Fast, ÄR HUVUDET DUMT, FÅR KROPPEN LIDA!
Så är det!!
 
Häromdagen på min promenad, gick jag förbi NYSLAGET HÖ, SOM VA HÄSSAT, Å vad gott det luktade.
Känslor från barndomen mm....
Njut av de som ger härliga minnen & känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0