Idag är ingen vanlig dag, för idag (år) är det 30 år sen....

Lördag 30 juni!
Vaknade före kl.06 idag igen!!
Gillar inte det, utan vill sova lite längre....
Tog morgonkaffet, kröp sen tillbaka i sängen & lyssnade på lite härlig avslappningsmusik/meditation.
Sen var det dax för morgonpromenaden.
Tog Fyråbadet-"Lena-svängen", Mötte Sandra på byn, så vi gjorde sällskap neröver. Sen gick jag hem, och hon fortsatte sin prommis.
 
Idag har vi "Återträff med klassen".
Är 30 år sen man gick ut 9:an!!
Kan inte påstå, att jag är lika ivrig & pigg för detta idag, som jag var när vi hade 10-års jubileet.
Men jag får försöka göra det bästa av allt.
För man vill ju inte bli ihåg kommen, "som en surr-puppa"!!.......
Återkommer med uppdatering om dagen senare.
Nu ska jag ladda....
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0