Härliga tisdag igen

Ja, så var det tisdag igen. Och dax för stadsresa & meditation & yoga.
Men idag åker jag hem igen. För imorgon är det sveriges nationaldag, "röd dag", så då är det ingen mindfulness-kurs. (synd) (fast på lördag kör vi heldag).
Och min kära följde med till stan idag. Han skulle passa på att hälsa på sin bror, bla.

Idag hade jag ganska ONT i ryggen. Så många av övningarna speciellt i yogan, var svåra att göra.
Fast jag gjorde så gott jag kunde!
Och efteråt, var det jätte skönt (om man bortsåg från de onda!!).

Kan vara så,
att de onda kommer från gårdagens gympa-pass, som var ganska hårt (på vissa stationer).
Att gå upp i fällkniven, och möta händer & fötter, för att byta grepp med bollen, krävde sin styrka/kordination & smidighet!! (som jag tydligen INTE hade).
Att "hoppa/kräla" över bommen, för att sen krypa UNDER den, kanske inte heller va så lättsamt!
RINGARNA, de var VÄRST!! Huvva!! Där hade jag INGEN styrka alls :( 
Fy, vad jobbiga de var.
Men annars, tror jag att jag hängde med!
Fast, de känns i kroppen idag (antar, att de onda kommer från gårdagen...).

Ikväll kom Sofie och hälsade på....
Kul. Händer alltför sällan.
Så det var jätte mysigt & trevligt.
Vi fika lite, ("go-tårta") & surra.

Nu har jag gjort kväll, nöjd för idag.
(Har en liten tung & sorgsen känsla i sinnet.
Vet ju varför....
Trist. Väldigt trist & tråkigt, men så är det...
Tyvärr).
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0