Härliga måndag.....!!!!!!!

Vaknade tidigt, gillas inte!
Lika bra att kliva upp, och ta en tidig prommis.
(idag tog jag en längre sväng, "Lena-svängen" & ner över campingen. Gick där igår oxå, med Cilla).
Hann gå halva vägen, så började det dugga/regna lite lätt.
Men vad gör de.......

Frukost = smootie, gott.
Körde ett pass "medicinsk yoga", skönt för kroppen.
Försökte "ta itur med allt som borde göras", blev lite här å där!
Pappa kom förbi.
Cilla kom på lunch (som vi bestämde igår).
Problem med internet, IGEN!!
Ringde Telia/support, - De påstod att mitt "nya" bredband inte fungerade så bra.
Så nu ska jag få ett nytt, IGEN!
Jävla skit grejer!!
(sorry).

Skönt att jag ska gå och träna ikväll,
så jag får av-reagera mej!

Bra nyhet idag,
- Sandra har kommit in på skolan till hösten. GRATTIS.

Härligt, när de är härligt!
Ha en fortsatt bra dag,
det ska jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0