Har nu gjort min "blunder" i solariet!!

Igår när jag var i stan & solariet låg alldeles i närhetan av där jag var,
så tänkte jag, Lika bra å passa på att sola då!
Stället var nytt (har varit där för länge sedan, men glömt "hur man gör"!!)
Så jag kolla runt lite.
Stället var tomt.
Det fanns många "bås", som såg ut att ligga i nummer ordning.
Förstod mej inte riktigt på betalnings-apparaten, "vad som kostade vad = hur lång tid", Utan jag stoppa i pengar, för den summa jag tänkt.
Gick bort till bås 4:a (trodde jag iaf!).
Låste dörren. Torka av bädden. Klädde av mig & la mej ner för att invänta en varm & skön stund....
Men inte hände det nått där inte!! :(
Faan, FEL BÅS!

Studsta upp, rafsa ihop kläderna,
HÖLL DE SOM GICK FRAMFÖR KROPPEN, OCH SPRANG GENOM HELA SOLARIET, HALVNAKEN!
Fram till de bås som var tomt men igång,  MITT BÅS!

De stod en tjej vid atomaten, å mata in pengar till sin solning.
Undra vad hon tänkte,
Då solariet starta, å ingen va där! Sen kommer jag & springer!!
Haha.
Lite kul, och lite tokigt!
Men de bjuder jag på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0