Haha, nytt här på bloggen nu oxå!!

Hur ska detta gå!!
Varför i hela friden ska de ändras hela tiden?
Visst, utveckling är toppen, "Om" man själv får välja "när & hur"!!
Men, det är nog bara å gilla läget, som med det mesta!
Hoppas jag förstår mej på den här nya bloggen,
ser inte ut som förr.

Torsdag idag!
Hade hoppats på bättre väder, så att jag kunde åkt till stugan.
Längtar & vill dit...
Men, när inte värmen lr vädret är med mej, är det nog bäst att vänta.
Stugan är ju så rå & kall, när det bara regnar...
Så jag avvaktar ett tag.

Morgon prommisen idag blev den längre svängen.
"Lena-svängen" + Fyråbadet. Och som lite extra, blev det några jogging-steg oxå.
Och jag hann precis hem, innan regnet kom in över sjön. Brrrr!
Hamna på rygg, tur man har lite att läsa.
Skönt, att ta det lugnt nån dag (om de nu går).

Har iaf kört "hem-läxan" genom mindfulness.
Nu får vi göra den övning vi vill, utan att lyssna på skivan.
Välja fritt alltså!
Blir mera avslappnat då. Man tar den tid man vill, när man känner för det.
Det "flyter" liksom in i vardagslivet, på ett naturligs sätt.
Och det är det som är meningen.
Fortsätter med att "göra ingenting"!
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0