Går inge bra att sova

Klagar inte!!
Men, att vara vaken så här tidigt, känns väldigt onödigt!
Har inte sovit något bra inatt, vaknade flera gånger. Och nu igen, före kl.04!!
Å kände att det INTE gick att somna om.
Så nu har jag druckit morgonkaffet & tittat ut på den tidiga morgonen.
+ 8 grader var det idag, solen skiner från en halvklar himmel & det blåser.
(med andra ord INTE någon verklig sommar-väder. NÄR ska sommaren komma??).
 
Varför jag inte kan sova, ja det är frågan. Varför!!
Antar att det är för mycket funderingar & känslor, på en massa saker som känns jobbigt.
Så är det med livet!
Jobbigt när man inte finner svar lr lösningar.
Och speciellt när man inte kan exakt ta på, vad felet är!!
Jaja, de lär nog komma nått svar så småningom.
Nu ska jag prova "vila" kroppen, utan min skönhets-sömn.
Ha en bra dag,
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0