Fredag 1:a Juni

Nu kan väl sommaren komma, snälla!!
Verkar inte så!!
+8 - +10 grader ca, lite sol, men det blåser. Så det är absolut ingen värme :(
Sen kom de snö/småhagel oxå!! :( :(
Man blir ju bara less!

Hade sällskap på morgonprommisen idag (min kära kom hem igår).
Jag fortsätter ett tag till med min "diet". Den passar min mage så bra.
Så det blev en smarrig smootie.
Körde min "hemläxa" sittande yoga , gick väl så där!!
(det är ju jobbigt att sitta, jag tappar fokus, då värken tar över, sen far ju tankarna omkring, för de mesta, men andningen går bra, fast jag har problem med utandningen).
Haha, de va en knepig beskrivning på att de går bra, då de mesta går dåligt...

En sväng till Ström blev de idag.
Vi skulle handla mera saker till grunden, som ska få ett upplyft i helgen.
De ska grävas & dräneras. (sätta isoleringsplattor mm).
Sen fick vi se Emmas "möss-på-tagnings-sermoni", som va på torget.

Hem softa & ladda inför ett tränings-pass.
Gick på Svartviken, "jogga" 8 gånger intervall, "om ca 40 sek".
Sprang sen 5 ggr i backen.
30 benböj,
å så prommis hem.
Körde ett pass hemma på gräsmattan oxå,
knäböj,
utfall,
bencrunch,
situp,
armhävning,
planka
å så strech på de...

Så dagens träning kanske ger nått..
Vem vet!!

(Lite tunga känslor blev de idag,
ekonomin som spökar...
trist, men sant!!).
Men sånt è livet,
Bara å gilla läget..

Jag är bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0