Faan vad kallt!!

28 juni, + 8 grader!!
Snart slut på juni, inte någon värme & endast "några" dagar med sol och "lite" värme har vi haft hittills i sommar,
varför!!??
Hoppade över promenaden idag.
Bestämde mej för att köra gräsklipparn ist. Man får ju gå då oxå! (ska prova ta det lite lugnt med mina knän).
Gräsmattan växer ganska bra, "trots" utebliven sommar-värme.
Idag var det så kallt, så jag hade både jacka & vantar på mej :(
Fick köra bra länge, innan jag fått upp nån värme.
 
Cilla kom ner å låna datan.
Sen gjorde vi sällskap upp på byn. Cilla hem.
Å jag gick på gymmet å träna.
Körde 1 timma. Allt som allt.
 
Annars har jag inte gjort så mycket.
Varit frusen & hungrig & sugen.
Så jag har stoppat i mej, en del "onödigheter".
Tack för idag & hoppas på varmare väder,
längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0