Daga vill!!

Känns knepigt det här!
Jag vet att det är fredag. Ändå så får jag för mej, att i morgon är det fredag!!
Hur kan man röra till det så..... Ja, de è ju jag ;)
 
Fick trevligt sällskap på min promenad idag iaf.
Hämta upp Cilla & Sandra.
Vi tog "Lena-svängen", skildes på byn. De gick på affärn å jag knata hem.
Frukost, softa en stund.
Sen iväg å gymma. 4:e gången denna vecka.
Känns tungt innan, men ack så skönt efteråt.
Prata lite med Kicki.
Sola på hemvägen.
Hem, duscha, luncha & sen en sväng till pappa och sen affärn. (alltid nått som fattas).
Middag, vila.
Åkte sen till Sandra, (som är hos Cilla, och hon jobbar kväll idag).
Holly är med denna gång. Hon är lite skadad, efter ett fall från ett fönster. Stackarn.
Trevlig och mysig kväll.
Nu ska jag prova sova gott, och ladda inför morgondagen,
som innehåller klass-träff, Kan bli kul...
Nattinatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0